Gwarancja jakości
Nasi wytwórcy codziennie dokładają wszelkich starań, aby ich produkty były jak najlepszej jakości, a my dbamy o to, aby jak najświeższe trafiły do Ciebie.
Tym, co wyróżnia nasz Wirtualny Targ Prawdziwego Jedzenia, jest GWARANCJA JAKOŚCI.
To oznacza, że jeśli zrobisz u nas zakupy, a produkt jest nieświeży, przeterminowany lub zamówienie jest niekompletne, masz 3 dni od daty dostawy, żeby go zareklamować, a my zwrócimy Ci środki za reklamowane produkty.
Jak skorzystać z Gwarancji Jakości?
1. Zrób zdjęcie produktu jeśli zauważysz oznaki nieświeżości lub całego zamówienia jeśli produkt jest np. rozbity lub paczka została uszkodzona.
2. Zaloguj się na swoje Konto.
3. Przejdź do odpowiedniego zamówienia i kliknij w przycisk Zażądaj zwrotu.
4. Wybierz produkt, który chcesz zareklamować, podaj przyczynę reklamacji i kliknij przycisk Zażądaj zwrotu.
5. Jeśli będziemy mieć dodatkowe pytania lub będziemy potrzebować zdjęcia reklamowanego produktu skontaktujemy się z tobą w tej sprawie na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.
6. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji Twoje środki zostaną zwrócone do Ciebie niezwłocznie. Zwykle trwa to do 7 dni.
Przy Gwarancji Jakości obowiązuje Procedura reklamacyjna opisana w paragrafie §14 na stronie Regulaminu.
Ostatnia aktualizacja Gwarancji Jakości: 29.12.2023