Pomoc
Masz pytania lub wątpliwości? Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.
Co się zmienia w Lokalnym Rolniku od 2024 roku?
- Wszystkie formy dostawy w ujednoliconych cenach
- Brak dodatkowych kosztów za pakowanie
- Brak minimalnej kwoty zamówienia
- Wstrzymanie dotychczasowych odbiorów w grupach zakupowych (w I półroczu 2024 planujemy uruchomienie punktów odbioru w nowej formule przy zachowaniu ciągu chłodniczego)
- Wszystkie zamówienia dostarczymy bezpośrednio pod adres Kupującego
- Nowa, przyjazna platforma do realizowania zakupów
- Poszerzona oferta
- Częste akcje promocyjne
LokalnyRolnik.pl to wirtualny targ prawdziwego jedzenia, na którym lokalni rolnicy, rzemieślnicy i drobni wytwórcy dzielą się swoimi plonami. Tym, co własnoręcznie uprawiali, wyhodowali i wytworzyli. Tym, co najlepsze. Dzięki eliminacji pośredników kupujesz taniej, a Wytwórca dostaje godziwą zapłatę za swoja ciężka pracę.
Zanim Rolnik czy Wytwórca rozpocznie z nami współpracę jest szczegółowo sprawdzany (certyfikaty, składy produktów, warunki w jakich odbywa się produkcja i w jakich żyją zwierzęta itd.)
Proces zamawiania prawdziwego jedzenia za pośrednictwem platformy LokalnyRolnik.pl wygląda następująco:
- Produkty zamawiasz i opłacasz online na portalu.
- Rolnicy i Wytwórcy przygotowują produkty zgodnie z Twoim zamówieniem.
- Przywożą je do punktów przeładunkowych – zwykle rano w dniu dostawy.
- Po skompletowaniu, zamówienia są wysyłane prosto do Twojego domu.
- Portal działa w tygodniowym cyklu zakupowym:
zamówienia złożone i opłacone do niedzieli do godziny 23:59 są realizowane w środę, czwartek lub piątek (na podstawie własnego wyboru z dostępnych dni dla podanej lokalizacji).
Nieustannie pracujemy nad ulepszeniem naszego portalu, żeby zamawianie prawdziwego jedzenia od Rolników i Wytwórców było jeszcze prostsze.
Tak. Zamówienia w serwisie LokalnyRolnik.pl realizowane są na terenie całej Polski.
Portal działa w tygodniowym cyklu zakupowym.
Zamówienia złożone do niedzieli do godziny 23:59 będą zrealizowane w nadchodzącym tygodniu.
Zamówienie otrzymasz w środę, czwartek lub piątek (na podstawie własnego wyboru z dostępnych dni dla podanej lokalizacji).
Zamówienia na naszej platformie możesz składać przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu - 24/7.
- Złożenie zamówienia nie wymaga rejestracji w Sklepie Internetowym. Podczas składania zamówienia konto tworzy się automatycznie.
- Logowanie do Sklepu Internetowego odbywa się poprzez wpisanie w formularzu logowania dostępnym na stronie www.lokalnyrolnik.pl w zakładce „Zaloguj się” adresu e-mail użytkownika oraz podanie jednorazowego kodu wysłanego na adres e-mail użytkownika, a następnie ich akceptacji poprzez kliknięcie w przycisku „Prześlij”.
W celu złożenia zamówienia należy:
- dodać produkty do koszyka, a następnie kliknąć w przycisk „Przejdź dalej”.
- przejść do koszyka klikając w ikonę koszyka oraz przejść kolejne kroki realizacji zamówienia, w tym:
- uzupełnić dane zamawiającego, wybrać spośród opcji wskazanych w formularzu zamówienia – sposób wydania towaru (rodzaj dostawy) oraz formę płatności.
- kliknąć w przycisk „Zapłać teraz”.
- Płatność za realizację zamówienia przyjmowana jest w formie przedpłaty za towar, poprzez płatności elektroniczne Tpay (w tym BLIK, karty visa & mastercard, przelew online, płatność odroczona).
- Na tą chwilę za zamówienia nie można płacić gotówką.
Istnieje możliwość wybrania dostępnych form wysyłki zależnie od lokalizacji
- *DPD Food - duże miasta i aglomeracje Warszawy, Łodzi, Poznania, Trójmiasta, Śląska, Wrocławia, Krakowa (ciąg chłodniczy),
- DPD Classic - cała Polska (z wkładami chłodzącymi),
- Dostawa Lokalnego Rolnika w Warszawie w godz. 16:00 - 22:00 (ciąg chłodniczy),
- **Speedeo (dostawa nocą) - większość miejsc w Polsce (ciąg chłodniczy)
*Kody pocztowe obsługiwane przez DPD FOOD, możesz sprawdzić w zakładce "Dostępność dostawy"
**Czym jest dostawa nocna Speedeo?
Ekologiczna i wygodna forma dostawy! Wybierając dostawę nocą zmniejszasz emisję CO2. Twoją paczkę zostawimy pod drzwiami w godzinach 00:00 - 08:00, a żeby uniknąć nocnej pobudki podczas zamówienia zostaw wskazówki dla kuriera (podczas składania zamówienia uzupełnij pole “Kod do drzwi”).
Koszty dostawy według wartości zamówienia:
- do 199 zł - dostawa 26 zł
- od 200 zł do 349 zł - dostawa 23 zł
- od 350 zł - darmowa dostawa
Po złożeniu zamówienia możesz dodać kolejne produkty lub zmodyfikować obecne. Wystarczy do nas zadzwonić tel. 570519595 lub wysłać maila pomoc@lokalnyrolnik.pl.
Możesz też samodzielnie złożyć kolejne zamówienie w tym samym cyklu zakupowym. Każde kolejne zamówienie w tym samym cyklu zakupowym będzie traktowane jako nowe zamówienie.
Tak. Wystawiamy fakturę VAT dla firm. Wystarczy podać dane do faktury wraz z NIP w Koszyku w polu "Dodaj notatkę do Twojego zamówienia. Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT podaj w tym miejscu dane do faktury."
Tak. Możesz umieścić nasz sklep jako aplikację na swoim smartphonie. Wystarczy wejść na stronę i w ustawieniach wybrać "Do ekranu początkowego" - w przypadku iPhone lub "Dodaj do ekranu głównego" - w przypadku Android.
Na każdy produkt zakupiony przez platformę LokalnyRolnik.pl otrzymujesz Gwarancję Jakości, której zasady umieśliśmy tutaj.
Jeśli zrobisz u nas zakupy, a produkt jest nieświeży, przeterminowany lub zamówienie jest niekompletne, masz 3 dni od daty dostawy, żeby go zareklamować, a my zwrócimy Ci środki za reklamowane produkty.
Reklamacje można zgłaszać za pomocą odpowiedniego przycisku dostępnego z poziomu Konta Użytkownika w terminie 3 dni od daty dostawy towaru.
Możesz też zgłosić reklamację pisząc na adres pomoc@lokalnyrolnik.pl
Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko, adres e-mail, opis zgłaszanych zastrzeżeń oraz zdjęcie.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni, lecz zwykle staramy się odpowiedzieć do kilku dni a środki zwrócić maksymalnie do 7 dni.
Dane kontaktowe
Masz pytania? Skontaktuj się z nami: pomoc@lokakalnyrolnik.pl lub +48 570 519 595