Kontynuuj zakupy
Twoje zamówienie

Twój koszyk jest pusty

Dorzuć do koszyka
9,99 zł
7,00 zł
Już możesz złożyć zamówienie z odbiorem 13.03-15.03.2024!

Pomoc

Masz pytania lub wątpliwości? Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.

Co się zmienia w Lokalnym Rolniku od 2024 roku?

  • Wszystkie formy dostawy w ujednoliconych cenach
  • Brak dodatkowych kosztów za pakowanie
  • Brak minimalnej kwoty zamówienia
  • Wstrzymanie dotychczasowych odbiorów w grupach zakupowych (w I półroczu 2024 planujemy uruchomienie punktów odbioru w nowej formule przy zachowaniu ciągu chłodniczego)
  • Wszystkie zamówienia dostarczymy bezpośrednio pod adres Kupującego
  • Nowa, przyjazna platforma do realizowania zakupów
  • Poszerzona oferta
  • Częste akcje promocyjne

LokalnyRolnik.pl to wirtualny targ prawdziwego jedzenia, na którym lokalni rolnicy, rzemieślnicy i drobni wytwórcy dzielą się swoimi plonami. Tym, co własnoręcznie uprawiali, wyhodowali i wytworzyli. Tym, co najlepsze. Dzięki eliminacji pośredników kupujesz taniej, a Wytwórca dostaje godziwą zapłatę za swoja ciężka pracę.

Zanim Rolnik czy Wytwórca rozpocznie z nami współpracę  jest szczegółowo sprawdzany (certyfikaty, składy produktów, warunki w jakich odbywa się produkcja i w jakich żyją zwierzęta itd.)

Proces zamawiania prawdziwego jedzenia za pośrednictwem platformy LokalnyRolnik.pl wygląda następująco:

  1. Produkty zamawiasz i opłacasz online na portalu.
  2. Rolnicy i Wytwórcy przygotowują produkty zgodnie z Twoim zamówieniem.
  3. Przywożą je do punktów przeładunkowych – zwykle rano w dniu dostawy.
  4. Po skompletowaniu, zamówienia są wysyłane prosto do Twojego domu.
  5. Portal działa w tygodniowym cyklu zakupowym: 

zamówienia złożone i opłacone do poniedziałku do godz. 8:00 są realizowane w środę, czwartek lub piątek (na podstawie własnego wyboru z dostępnych dni dla podanej lokalizacji).

Nieustannie pracujemy nad ulepszeniem naszego portalu, żeby zamawianie prawdziwego jedzenia od Rolników i Wytwórców było jeszcze prostsze.

Tak. Zamówienia w serwisie LokalnyRolnik.pl realizowane są na terenie całej Polski.

Portal działa w tygodniowym cyklu zakupowym.

Zamówienia złożone do poniedziałku do godziny 8:00 będą zrealizowane w tym samym tygodniu. 

Zamówienie otrzymasz w środę, czwartek lub piątek (na podstawie własnego wyboru z dostępnych dni dla podanej lokalizacji).

Zamówienia na naszej platformie możesz składać przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu - 24/7.

  • Złożenie zamówienia nie wymaga rejestracji w Sklepie Internetowym. Podczas składania zamówienia konto tworzy się automatycznie.
  • Logowanie do Sklepu Internetowego odbywa się poprzez wpisanie w formularzu logowania dostępnym na stronie www.lokalnyrolnik.pl w zakładce „Zaloguj się” adresu e-mail użytkownika oraz podanie jednorazowego kodu wysłanego na adres e-mail użytkownika, a następnie ich akceptacji poprzez kliknięcie w przycisku „Prześlij”.

W celu złożenia zamówienia należy:

  • dodać produkty do koszyka, a następnie kliknąć w przycisk „Przejdź dalej”.
  • przejść do koszyka klikając w ikonę koszyka oraz przejść kolejne kroki realizacji zamówienia, w tym:
  • uzupełnić dane zamawiającego, wybrać spośród opcji wskazanych w formularzu zamówienia – sposób wydania towaru (rodzaj dostawy) oraz formę płatności.
  • kliknąć w przycisk „Zapłać teraz”.
  • Płatność za realizację zamówienia przyjmowana jest w formie przedpłaty za towar, poprzez płatności elektroniczne Tpay (w tym BLIK, karty visa & mastercard, przelew online, płatność odroczona).
  • Na tą chwilę za zamówienia nie można płacić gotówką.

Istnieje możliwość wybrania dostępnych form wysyłki zależnie od lokalizacji

  • *DPD Food - duże miasta i aglomeracje Warszawy, Łodzi, Poznania, Trójmiasta, Śląska, Wrocławia, Krakowa (ciąg chłodniczy), 
  • DPD Classic - cała Polska (z wkładami chłodzącymi), 
  • Dostawa Lokalnego Rolnika w Warszawie w godz. 16:00 - 22:00  (ciąg chłodniczy), 
  • **Speedeo (dostawa nocą) - większość miejsc w Polsce (ciąg chłodniczy)

*Kody pocztowe obsługiwane przez DPD FOOD, możesz sprawdzić w zakładce "Dostępność dostawy"

**Czym jest dostawa nocna Speedeo?

Ekologiczna i wygodna forma dostawy! Wybierając dostawę nocą zmniejszasz emisję CO2. Twoją paczkę zostawimy pod drzwiami w godzinach 00:00 - 08:00, a żeby uniknąć nocnej pobudki podczas zamówienia zostaw wskazówki dla kuriera (podczas składania zamówienia uzupełnij pole “Kod do drzwi”).

Wartość zamówienia - Cena dostawy

do 99 zł - 26 zł

od 100 zł do 199 zł - 23 zł

od 200 zł do 279 zł - 19 zł

od 280 zł - bezpłatnie 

Po złożeniu zamówienia możesz dodać kolejne produkty lub zmodyfikować obecne. Wystarczy do nas zadzwonić tel. 570519595 lub wysłać maila pomoc@lokalnyrolnik.pl.

Możesz też samodzielnie złożyć kolejne zamówienie w tym samym cyklu zakupowym. Każde kolejne zamówienie w tym samym cyklu zakupowym będzie traktowane jako nowe zamówienie. 

Tak. Wystawiamy fakturę VAT dla firm. Wystarczy podać dane do faktury wraz z NIP w Koszyku w polu "Dodaj notatkę do Twojego zamówienia. Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT podaj w tym miejscu dane do faktury."

Tak. Możesz umieścić nasz sklep jako aplikację na swoim smartphonie. Wystarczy wejść na stronę i w ustawieniach wybrać "Do ekranu początkowego" - w przypadku iPhone lub "Dodaj do ekranu głównego" - w przypadku Android.

Na każdy produkt zakupiony przez platformę LokalnyRolnik.pl otrzymujesz Gwarancję Jakości, której zasady umieśliśmy tutaj.

Jeśli zrobisz u nas zakupy, a produkt jest nieświeży, przeterminowany lub zamówienie jest niekompletne, masz 3 dni od daty dostawy, żeby go zareklamować, a my zwrócimy Ci środki za reklamowane produkty.

Reklamacje można zgłaszać za pomocą odpowiedniego przycisku dostępnego z poziomu Konta Użytkownika w terminie 3 dni od daty dostawy towaru.

Możesz też zgłosić reklamację pisząc na adres pomoc@lokalnyrolnik.pl

Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko, adres e-mail, opis zgłaszanych zastrzeżeń oraz zdjęcie.

Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni, lecz zwykle staramy się odpowiedzieć do kilku dni a środki zwrócić maksymalnie do 7 dni.

Dane kontaktowe

Masz pytania? Skontaktuj się z nami: pomoc@lokakalnyrolnik.pl lub +48 570 519 595